+372 53 233 238 info@ohhira.ee
Ostujuhend

Dr. Ohhira e-poes saate osta külalisena (Dr. Ohhira lehel ei ole kasutajakontosid), kuid tellimusele tuleb sisestada andmed mille kaudu kaup Teieni toimetada. Pakiautomaadi teenust kasutades on kõige olulisem sisestada mobiiltelefoni number mida igapäevaselt kasutate.

Ostu sooritamisel klient kinnitab ja annab nõusoleku, et on läbi lugenud, tutvunud ja nõustunud ostutingimustega.

TOODETE VALIMINE

1. Valige endale meelepärane toode. Tootele klikkides avaneb selle detailvaade, kus saate vaadata toote pilte, lugeda lisainfot ning määrata soovitud kogust. Kui toode sobib ja soovitud kogus on valitud, siis klikkige nuppu „Lisage ostukorvi“.

2. Ekraani paremas ülanurgas näete oma ostukorvi toodete kogust. Selleks, et vaadata ostukorvi sisu lähemalt, klikkige ekraani paremas ülanurgas ostukorvi ikoonile „Vaata ostukorvi“.

3. Kui soovid tellida rohkem tooteid, jätkake toodete valimist. Iga toote puhul, mida soovite osta määrake sobiv koguse number ja vajutage toote juures asuvale ikoonile „Lisa ostukorvi“.

1. Ostukorvi sisu näete lehekülje paremal üleval nurgas olevale “ostukorvi” ikoonile klikkides.
2. Kui olete kõik soovitud tooted välja valinud, vajutage ikoonile „Vaata ostukorvi“ ning teile kuvatakse Ostukorvi detailne sisu.
3. Toote eemaldamiseks ostukärust vajutage toote real asuvale prügikastiikoonile „kustuta“  (punane rist= või vähendage kogus nullini. Seejärel toode eemaldatakse ostukorvist ja automaatselt uuendatakse Ostukorvi sisu.
4. Kui soovite ostukorvis oleva kauba kogust muuta, vajutage kauba järel oleval koguse juures olevat „+“ või „-„ märki.

TELLIMUSE ANDMETE SISESTAMINE

Kui tellimus on lõplik, sooritage Ostukorvi all järgnevalt kirjeldatud 3 sammu: 1. Täitke ankeet enda isikuandmete kohta. Väljade täitmise õigsuse eest on vastutus ainult teil. Tasub silmas pidada, et arve saaja ning kauba saatmise aadressid võivad olla erinevad.

2. Tellimuse kinnitamiseks tutvuge meie e-poe Kasutustingimustega. Kui olete kasutustingimustega nõus, siis märkige „linnukene“ rea „Nõustun tingimustega“ ette.
Valige kauba kättesaamise viis. Selleks, et saaksite tellimuse kinnitada, on vaja määrata tellimuse kättesaamise viis. Valida on Omniva või Itella SmartPosti pakiautomaati vahel . Rippmenüüst saate valida asukoha, kust soovite kauba kätte saada.
Saatmise hinnad on kuvatud valiku taga.

Palun sisestage kindlasti oma mobiiltelefoni number, sest tarnijad ei tunnista lauatelefoni. Tarnija saadab vastava meili kui pakk on saabunud teie poolt valitud sihtkohta.
Lähemalt palume lugeda Kohaletoimetamise info alt.

Vajadusel saate sisestada lisainfot tarne või kaupadega seotud küsimuste korral.
Valige makseviis. Tasuda on võimalik läbi pangalinkide.
Juhul, kui peaks süsteem jääma ootele või laadima kauemaks siis võib vajutada tellimuselehel “refresh” nuppu lehekülje uuesti laadimiseks. Lehekülg värskendab ennast ja te saate jätkata tellimuse täitmist.

TASUMINE PANGALINGI KAUDU

1. Pangalingiga maksmiseks klikkige oma kodupanga logol ning teid suunatakse internetipanga lehele, kus teid ootab eeltäidetud maksekorraldus. Veenduge, et summa on õige ning kinnitage tehing. Seejärel ärge unustage klikkimast nuppu “Tagasi kaupmehe juurde” – ainult nii saabub koheselt meie süsteemi teade selle kohta, et olete makse edukalt sooritanud.

Makseid võetakse vastu eurodes. Tasub tähele panna, et läbi Maksekeskuse tehtud tehingud arveldatakse eurodes ning ka klientide kontodelt läheb maha ostusumma eurodes.

Pangaandmed sisestate otse panka või Pankade Kaardikeskuse süsteemi. Teie pangakontoga ja maksega seonduvat info ei salvestata, andmete edastamisel kasutatakse turvatud SSL ühendust.

Tellimuse täitmist alustatakse peale makse laekumist meie arveldusarvele.

GARANTII JA TAGASTAMINE

Kõikidele toodetele kehtib pretensiooni esitamise aeg VÕS § 218 järgi. Tagastamise tunnistusena kehtib arve/ostuarve. Toodete puhul palume täpselt jälgida kaubaga kaasas olevat kasutusjuhendit ning vastavaid instruktsioone. Pretensiooni esitamise õigus ei kehti juhul, kui kauba puudus on tingitud toote valest kasutamisest või toote rikkumisest. Samuti ei vastuta me külmal ilmal Omniva pakiautomaati tellitud toodete eest.
Kauba tagastamisõigus on 14 päeva. Kaup peab olema originaalpakendis koos originaalarvega ja kõigi markeeringutega. Kaup ei tohi olla kasutatud. Raha tagastatud kauba eest kantakse kliendi arveldusarvele esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul peale kauba tagasi jõudmist müüjale.
Kauba saatekulud tagastame samuti. Kauba tagastamiseks saatmiskulud tasub klient. Kui tagastamisele kuuluv kaup on avatud või mõnel muul viisil kahjustatud, ei kuulu kaup tagastamisele ja loetakse kasutatuks.

error: Content is protected !!